FELICITAS- Α. ΜΕΝΕΓΑΤΟΥ, Β. ΚΑΝΑΤΣΗ, Κ. ΜΠΑΣΑΡΗ-CLUTRAIN MANIFESTO

Topics

  • 1-10: “CONVERSATION”

  • 11-18: “JARGON OF MARKETS”

  • 19-43: “TRUST MUST TAKE PLACE”

  • 44-48: “INTRANETS”

  • 49-62: “LACK OF CONVERSATION”

  • 63-95: “INTERACTION BETWEEN MARKETS & COMPANIES”

TOP 10

  • Markets are conversations.

  • The Internet is enabling conversations among human beings that were simply not possible in the era of mass media.

  • Corporations do not speak in the same voice as these new networked conversations. To their intended online audiences, companies sound hollow, flat, literally inhuman.

  • Elvis said it best: “We can’t go on together with suspicious minds.”

  • As with networked markets, people are also talking to each other directly inside the company and not just about rules and regulations, boardroom directives, bottom lines.

  • Intranets naturally tend to route around boredom. The best are built bottom-up by engaged individuals cooperating to construct something far more valuable: an intranetworked corporate conversation.

  • Markets do not want to talk to flacks and hucksters. They want to participate in the conversations going on behind the corporate firewall.

  • The inflated self-important jargon you sling around—in the press, at your conferences—what’s that got to do with us?

  • You want us to pay? We want you to pay attention.

  • We are waking up and linking to each other. We are watching. But we are not waiting.

TOP 10 – ANALYSIS

1.Markets are conversations

Η αγορά εργασίας είναι διάλογος. Οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους δεν μπορούν πια να δρούν χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους την άποψη των καταναλωτών. Έτσι υπάρχει ένας συνεχής διάλογος μεταξύ των εταιρειών και των καταναλωτών με στόχο την οσο το δυνατόν καλύτερη λειτουργία της αγοράς εργασίας.

2. The internet is enabling conversations among human beings that were simply not possible in the era of mass media.

Το διαδίκτυο έδωσε την δυνατότητα να γίνει πιο εύκολος ο διάλογος στην αγορά εργασίας, κάτι που δεν ήταν δυνατόν τα προηγούμενα χρόνια με τα μέσα που υπήρχαν. Μέσω του διαδικτύου δίνεται μια άλλη διάσταση στην επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών και των καταναλωτών καθώς το διαδίκτυο ευνοεί την πιο ελεύθερη και αυθόρμητη έκφραση της γνώμης,

3.Corporations do not speak in the same voice as these new networked conversations. To their intended online audiences companies sound hollow, flat, literally inhuman.

Οι εταιρείες δεν χρησιμοποιούν την ίδια γλώσσα με αυτή που χρησιμοποιείται στον νέο τρόπο διαλόγου μέσω διαδικτύου με αποτέλεσμα όλα αυτά που υποστηρίζουν οι εταιρείες να φαίνονται στο κοινό του διαδικτύου απατηλά, επίπεδα και τελικώς μη ανθρώπινα. Όλα αυτά δηλαδή φαίνονται να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα

4.Elvis said it best: “we cant go on together with suspicious minds”.

Ο στίχος αυτός υποδηλώνει την νέα νοοτροπία που κυριαρχεί και υποστηρίζει πως δεν είναι δυνατόν αν υπάρχει καχυποψία ούτε η εταιρεία να προχωρήσει στην αγορά εργασίας ούτε η αγορά εργασίας να δεχτεί την εταιρεία. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να υπάρχει συνεννόηση και κατανόηση ώστε να μπορούν να προχωρήσουν μαζί σε μια κοινή διαδρομή.

5. As with networked markets people are also talking to each other directly inside the company and not just about rules and regulations, boardroom, directives, bottom lines.

Μια ακόμη διαφορά που έχουν οι συζητήσεις αυτές που γίνονται στο διαδίκτυο απο τις συζητήσεις που γίνονται μέσα στο χώρο των εταιρειών είναι οτι οι συζητήσεις αυτές στο διαδίκτυο είναι πιο εποικοδομητηκές με την έννοια οτι συζητούνται πράγματα που αφορούν και το δημιουργικό κομμάτι των εταιρειών.

6. Intranets naturally tend to route around boredom. The best are built bottom – up by engaged individuals cooperating to construct something far more valuable : an intranet worked corporate conversation.

Τα εσωτερικά δίκτυα δεν είναι αυτά που θα έπρεπε να είναι, είναι κάπως αδιάφορα η δομη τους είναι ξεπερασμένη καιμη λειτουργική. Είναι αναγκαιά η αλλαγή για την επικείμενη βελτίωση. Συνεπώς σε αυτό που πρέπει να συγκεντρωθούν είναι η συζήτηση, ο διάλογος, είναι ο μόνος τρόπος που θα τις βοηθήσει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

7. Markets do not want to talk to flacks and hucksters. They want to participate in the conversations going on behind the corporate firewall.

H αγορά εργασίας δεν θέλει απλά να απευθύνεται στις εταιρείες μόνο και μόνο επειδή έχουν έναν ισχυρό brandname αλλά θέλει να συμμετάσχει στις συζητήσεις, να αποφασίζουν και να καθορίζουν απο κοινού την πορεία τους χωρίς να μένουν μόνο στο brandname αλλά να βλέπουν και λίγο παραπέρα.

8. Τhe inflated self-important jargon you sling around in the press , at your conferences what’s that got to do with us?

Ο ωραιοποιημένος λογος, τα φουσκωμένα λόγια που οι εταιρείες χρησιμοποιούν στον τύπο για να διαφημιστούν και να προσελκύσουν τους καταναλωτές σε καμία περίπτωση δεν ταιριάζει σε αυτήν την νέα νοοτροπία που σκοπός της είναι ο εποικοδομητικός διάλογος που θα οδηγήσει σε έναν νέο τρόπο λειτουργιας της αγοράς εργασίας που θα ευνοήσει και τις εταιρείες αλλά και τους καταναλωτές.

9. You want us to pay? We want you to pay attention.

Οι εταιρείες αν θέλουν να έχουν μια αξιόλογη πορεία και να θεωρηθούν αλλά και να γίνουν επιτυχημένες και κυρίως αποδεκτές απο το κοινό στο οποίο απευθύνονται θα πρέπει να δώσουν την απαιτούμενη προσοχή ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του κοινού κι έτσι να έχουν την ζητούμενη επιτυχία που σημαίνει και ανάλογα κέρδη.

10. We are waking up and linking to each other. We are watching. But we are not waiting.

Οι διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την αγορά εργασίας και τις εταιρείες βρίσκονται σε εγρήγορση. Παρακολουθούν τις εξελίξεις και την πορεία των εταιρειών, είναι ανοιχτές στον διάλογο αν όμως δεν υπάρχει συνεννόηση κι επικοινωνία τότε δεν περιμένουν αλλά προχωρούν παρακάτω.

CONCLUSION

Ύστερα απο την μελέτη των 95 θέσεων και την κατάληξη στις 10 κορυφαίες σύμφωνα με την προσωπική μας άποψη, θέσεις, οδηγηθήκαμε στην αναζήτηση κάποιων εταιρειών ή οργανισμών που να ακολουθούν τους 10 αυτούς τρόπους σωστής επικοινωνίας στο πλαίσιο της αγοράς εργασίας.

Η αναζήτηση μας κυρίως επικεντρώθηκε σε διαδικτυακές πηγές και τα αποτελέσματα παρατίθενται παρακάτω. Ας κάνουμε όμως μια μικρή αναδρομή στο top 10 για να δούμε ποιά είναι αυτά τα στοιχεία, τα οποία ορισμένα αποαυτά ή και όλα θέλαμε να τα πρεσβεύουν οι εταιρείες που επιλέξαμε. Παραθέτουμε επιγραμματικά :

  • Διάλογος

  • Διαδικτυακές συζητήσεις

  • Εμπιστοσύνη

  • Αμεσότητα

  • Αλληλεπίδραση

  • Ειλικρίνεια

  • Σεβασμός

  • Αμεροληψία

Με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία επιλέξαμε τις παρακάτω εταιρείες «Αegean Αirlines», «Εurobank», «Flocafe». Στα site των εταιρειών αυτών που επισκεφτήκαμε, παρατηρήσαμε πως οι εταιρείες αυτές έχουν αρχίσει να λειτουργούν με τη λογική των 95 θέσεων. Στα links που παρατίθενται στη συνέχεια μπορεί να διαπιστώσει κανείς τα όσα αναφέρθηκαν. Μπορεί λοιπόν κανείς να δεί πως εκτίθενται ερωτηματολόγια τα οποία όμως δεν είναι διαμορφωμένα με το σύνηθες στύλ, αλλά έχουν υιοθετήσει τον νέο τρόπο σκέψης που ανταποκρίνεται στην νοοτροπία των 95 θέσεων.

Advertisements
Explore posts in the same categories: Uncategorized

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: