Doritos commercial by Whimsical Team

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ DORITOS

Εταιρικές πληροφορίες :η εταιρεία που παρήγαγε τα Doritos για πρώτη φορά το 1996 ήταν η αμερικάνικη εταιρία Frito-Lay η οποία αποτελεί τμήμα της Pepsi9co.Inc που παράγει και πωλεί μια ποικιλία τύπου καλαμποκιού, chips και άλλων σνακ. Εδρεύει στο Plano Texas, ένα προάστιο του Ντάλας και ιδρύθηκε το 1961. Η σημερινή μορφή της εταιρείας είναι το αποτέλεσμα του 1965 δηλαδή συγχώνευση της Frito-Lay,Inc και της Pepsi-Cola Company όπου είχε ως αποτέλεσμα το σχηματισμό της PepsiCo.Inc.

Πληροφορίες για το προϊόν: Τα Doritos παρήχθησαν το 1996 και αποτελούν brand γεύσεων tortilla chips. Πωλούνται παγκοσμίως, διαθέτουν ποικιλία γεύσεων και αποτελούνται από καλαμπόκι, αραβοσιτέλαιο και καρυκεύματα. Τόπος παραγωγής: Η.Π.Α. Η πρώτη γεύση Doritos ήταν Taco ακολουθούμενη από Toasted Corn και Nacho Cheesier. Σύμφωνα με διεθνείς πηγές πληροφόρησης, τα Doritos κέρδισαν 1,3 δις. δολάρια στον τομέα της λιανικής πώλησης, το ένα τρίτο δηλαδή των συνολικών πωλήσεων της Frito-Lay  για το έτος 1993. Το 1994 η εταιρεία δαπάνησε 50 εκατ. δολάρια για να επανασχεδιαστούν τα Doritos και τον Ιανουάριο του 1995 κυκλοφόρησαν τα βελτιωμένα chips σε 4 γεύσεις τα οποία με στρογγυλεμένες γωνίες πια ήταν ευκολότερα προς κατανάλωση. Το 2006 προς αύξηση των πωλήσεων η εταιρεία εγκαινίασε πολλές νέες γεύσεις. Σήμερα έχουν παραχθεί περισσότερες από 12 γεύσεις.

http://en.wikipedia.org/wiki/Doritos

Φωτογραφικό υλικό του προϊόντος :

Τις παραπάνω φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στα εξής sites:

http://images.google.gr/images?hl=el&q=doritos&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CF%89%CE%BD&gbv=2&aq=f&oq=

http://www.friendsorenemies.com/web/foe/tags/doritos

Διαφήμιση – προώθηση  των Doritos από την ομάδα whimsical team:

Το παραπάνω video  δημιουργήθηκε από την ομάδα whimsical team με σκοπό την προώθηση του σνακ Doritos.  Απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό και στοχεύει στην ανάδειξη του συγκεκριμένου σνακ ως προϊόν «αξίας».

Στο video παρουσιάζεται ένας διαρρήκτης, ο οποίος παραβιάζει ένα σπίτι αναζητώντας αντικείμενα αξίας. Η προσοχή του στρέφεται σε μια θήκη με κοσμήματα, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το  «πολύτιμο τρίγωνο». Ο κλέφτης, λοιπόν, επιλέγει το Doritos αντί των κοσμημάτων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, γίνεται φανερό ότι τα Doritos είναι πολυτιμότερα ακόμα και από τα κοσμήματα, τόσο λόγω της θέσης που τους έχει δώσει ο ιδιοκτήτης τους, όσο και λόγω του γεγονότος ότι ο ληστής αρπάζει το σνακ χωρίς δεύτερη σκέψη. Έτσι δικαιολογείται και το λογότυπο «my precious snack» που παρουσιάζεται  στο τέλος της διαφήμισης.

Τέλος, πρέπει να αναφερθεί το γεγονός ότι τα Doritos είναι πολυδιαφημισμένα και προωθούνται ποικιλοτρόπως. Πρόσφατα, μάλιστα, παρατηρούμε πως συνεργάζονται με εξίσου μεγάλες εταιρίες με σκοπό την αύξηση των πελατών και συνεπώς των κερδών τους. Μία τέτοια εταιρεία αποτελούν τα Οdeon  cinemas τα οποία, παγκοσμίως,  διαθέτουν πλέον πέρα από το κλασσικό ποπ κορν ως σνακ αποκλειστικά Doritos, συνοδευόμενα είτε όχι από τυρί.

ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ:

  • ΦΑΝΗ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
  • ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΣΕΡΩΝΗ
  • ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΖΟΥ
Advertisements
Explore posts in the same categories: Uncategorized

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: